FCAAAB96-B370-4CFD-8129-A9E49D34FD9E.JPG

Josefssons Trafikskolor

Vi på Josefssons Trafikskola är anslutna till STR (Sveriges Trafikskolors Riksförbund). Detta är en trygghet för dig som kund. Vi har tydliga riktlinjer i allt från pedagogisk grundsyn till hur du som kund ska utbildas så bra som möjligt. Årligen går vi på olika utbildningar för att ligga i framkant i kompetens och nytänkande. )

Hos oss på Josefssons Trafikskola möter ni erfarna och trevliga trafiklärare.

Trafikskolan startades 1985 och fått varit med om när tusentals människor i alla åldrar fått sina efterlängtade körkort. Vi är i dagsläget 17 st trafiklärare samt 4 st kontorister på 4 olika trafikskolor.

Vi är alla olika, därför anpassar vi alltid utbildningen efter just dina förutsättningar och förkunskaper för garanterar er den bästa och mest prisvärda utbildningen.

Vi utbildar på samtliga körkort. Allt från mopedutbildning till lastbil med släp.

Våra kunder är privatpersoner, företag, skolor, föreningar och myndigheter.
Vi utför även kurser och utbildningar hos våra kunder.